آناتومی بازاریابی محتوا چیست ؟
آناتومی بازاریابی محتوا چیست ؟
اهمیت بازاریابی محتوا
اساساً ، در بازاریابی محتوا فقط برقراری ارتباط مطرح نیست . مسئله مهم هویت روابط و محتوا است.
بازاریابی دهان به دهان عامل اصلی بیشتر از ۵۰% تصمیمات خرید است.
محتوای جذاب سومین دلیلی است که افراد برندها را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنند.
۶ نفر از هر ۱۰ نفر کاربر در فیس بوک یا توئیتر دنبال نمودن برندها را به سایرین پیشنهاد می دهند.
۵۵% از بازدیدهای انجام شده از وب سایت های شرکت ها به وبلاگ آن وب سایت اختصاص دارد.
وب سایت ها ۹۷% از لینک های خارجی خود را بوسیله وبلاگ شان بدست می آید.
۳۷% از بازاریاب ها ، وبلاگ وب سایت ها را غنی ترین بخش سایت می دانند.
بهبود ها و پیشرفت ها از طریق بازاریابی محتوا
از هر ۴ بازاریاب ۳ نفر معتقدند محتوای متقاعد کننده قادر به تضمین موفقیت کمپین های رسانه های اجتماعی است.
۶۷% از کاربران توئیتر از برندهایی که فالو کرده اند خرید می کنند.
وبلاگ ها ۶۳% تاثیر بیشتر نسبت به مجلات در تصمیم به خرید خریدار دارند.
دستیابی به بازار بزرگتر از طریق بازاریابی محتوا
ارمغان وبلاگ ها برای وب سایت ها عبارت است از :
۳۴۳% صفحات ایندکس شده بیشتر
۹۷% لینک های ایندکس شده بیشتر
محتوای رسانه های اجتماعی
محتوای رسانه های اجتماعی فروش را تقویت می کنند : ۶۱% از شرکت ها مشتریان خود را از طریق لینکدین ، ۶۷% از طریق فیس بوک و ۵۳% از طریق توئیتر مشتریان خود را پیدا می کنند.
۶۳% از شرکت ها شرکت ها اظهار داشته اند که پست محتوا در رسانه های اجتماعی باعث افزایش اثربخشی فعالیت های بازاریابی شده اند.
قدرت بازاریابی محتوا
۷۰% از مصرف کنندگان ترجیح می دهند که اطلاعات شرکت را از طریق مقالات بدست آورند تا از طریق تبلیغات
۶۰% از مصرف کنندگان احساس مثبت بیشتری نسبت به شرکت ها پس از مطالعه محتوای سفارشی بر روی وب سایت دارند.
موضوع : آناتومی بازاریابی محتوا چیست ؟
برگرفته از : Marketing Iran Talent
مطالب مرتبط :
انواع محتوا در بازاریابی محتوا چیست؟
درباره کانتنت مارکتینگ (بازاریابی محتوا ) بدانید.
ایجاد محتوا اختصاصی برای یک سایت
برقراری ارتباط با مشتریان با محتوا آنلاین
بازاریابی محتوا با هزینه کم